Overleg preventieadviseurs

Ad-hoc wordt een overleg met de preventieadviseurs van de basisscholen en secundaire scholen uit Deinze en Zulte, de politie, brandweer en gemeentebesturen georganiseerd.

Een volgend overleg wordt georganiseerd wanneer het digitale platform voor de interventiedossiers beschikbaar is.

Heb je als school een vraag die op dit overleg besproken kan worden, neem dan contact op met Filip via onderwijs@deinze.be.

Contactfiches en interventiedossiers

Het sjabloon voor het opmaken van een interventiedossier vind je hier.

De interventiedossiers worden verzameld via Google Drive in deze mapWil je voor jouw school nakijken of alle documenten daar te vinden zijn?

Om een vlotte communicatie mogelijk te maken, verzamelt de dienst onderwijs alle contactfiches van de noodplannen. Wil je de contactfiche van jouw school mailen aan onderwijs@deinze.be?

Verslagen